TERAPROFIT

Bilion rabatów dla nabywców mieszkań i projektów domów
z portalem KRN.pl oraz kreoDOM.pl

Oferta
Zapraszamy Państwa do udziału w szczególnej akcji rabatowej:
programie TERAPROFIT

To niepowtarzalna okazja, aby dotrzeć ze swoją ofertą do stargetowanej grupy odbiorców – osób, które dokonały zakupu mieszkania, przygotowują się do budowy własnego domu lub wyposażają nowo wynajęte mieszkania.

Dołącz za darmo do Programu TERAPROFIT – Udziel rabatu klientom KRN media
– Zyskaj cennych klientów

Zbiór wszystkich rabatów w ramach programu TERAPROFIT będzie dostępny pod adresem www.teraprofit.pl. Na tej stronie, w zakładce Partnerzy, znajdzie się lista wszystkich sklepów biorących udział w akcji: logotyp sklepu (linkujący do strony sklepu) z informacją o wysokości rabatu oraz czasem trwania promocji.

OFERTA DLA SKLEPÓW INTERNETOWYCH

Każdy sklep internetowy (rabatodawca) może dołączyć do programu na dwa sposoby:

I. kreoCEN.pl plus TERAPROFIT

Sklepy, które zdecydują się na podjęcie współpracy z porównywarką cen kreoCEN.pl, a jednocześnie udzielą rabatu w ramach programu TERAPROFIT, otrzymają od nas rabat na koszty przedpłaty dokonywanej na poczet przekierowań z branżowej porównywarki cen kreoCEN.pl

kreoCEN.pl OFERTA CENOWA PRE-PAID

PAKIET STANDARD
koszt za unikalne przekierowanie
MINIMALNA KWOTA PRZEDPŁATY*
25 gr 500 zł
35 gr 700 zł

* Sklepom, które udzielą rabatu w ramach programu TERAPROFIT udzielimy atrakcyjnego rabatu na pierwszą kwotę przedpłaty. Wysokość rabatu udzielonego przez nas będzie zależała od wysokości rabatu, który zostanie przez Państwa zaoferowany w ramach programu TERAPROFIT – My PODWOIMY WYSOKOŚĆ RABATU

UWAGA: Istnieje możliwość wymiany Rabatu na reklamę typu popup emitowaną na portalu KRN.pl, pop.krn.pl oraz kreoDOM.pl

II. TERAPROFIT

To propozycja dla sklepów, które nie są zainteresowane prezentacją swojej oferty w porównywarce cen kreoCEN.pl, ale chcą swoim klientom udzielić atrakcyjnego rabatu na cały asortyment.

W tym przypadku każdy sklep otrzyma reklamę typu popup emitowaną na portalu KRN.pl, pop.krn.pl oraz kreoDOM.pl.

Zasięg takiej reklamy to łącznie ponad 300 000 odsłon/miesiąc, reklama będzie emitowana przez jeden miesiąc.

Wejście do programu TERAPROFIT jest bezpłatne.

INFORMACJE DODATKOWE

W obu przypadkach sklep będzie musiał podpisać oświadczenie o przystąpieniu do programu, wraz z informacją o wysokości udzielonego rabatu i czasie trwania promocji.

Sklep, który przystąpi do programu będzie zobowiązany również do wygenerowania minumum 100 kodów rabatowych, które my będziemy wysyłać do klientów programu TERAPROFIT.

Zasady działania programu TERAPROFIT

Program TERAPROFIT to zbiór atrakcyjnych rabatów w nawet kilkuset sklepach internetowych. Program skierowany jest do użytkowników portalu KRN.pl oraz serwisu kreoDOM.pl.

Dostęp do niego uzyskają tylko osoby, które kupują projekt domu prezentowany w serwisie kreoDOM.pl oraz te, które dokonują zakupu nieruchomości za pośrednictwem portalu KRN.pl. Wszyscy uzyskają kody rabatowe do sklepów biorących udział w akcji. Każdy z uczestników programu TERAPROFIT będzie mógł przez rok korzystać ze zniżek we wszystkich sklepach biorących udział w programie. Zgodnie z naszymi założeniami, w tym czasie każda osoba będzie mogła skorzystać jednorazowo z kodu rabatowego w każdym sklepie.

WYBRANE DZIAŁANIA PROMOCYJNE PROGRAMU TERAPROFIT
Media należące do spółki KRN media:

1. Portal KRN.pl

  • ciągła kampania banerowa na portalach: KRN.pl, kreoCEN.pl, kreoDOM.pl, e-projektydomow.pl
  • informacje na fanpage'u portalu KRN.pl oraz kreoCEN.pl
  • informacja o programie na stronie www.krnmedia.pl
  • informacje o programie wysyłane do użytkowników POP-a

2. Biuletyn KRN.pl

  • informacje (grafika+link) w każdym Biuletynie KRN.pl (stała rubryka) – 60 tys. subskrybentów.

3. Dwutygodnik (nakład 6 tys. egzemplarzy)

  • reklama graficzna (kolor, A4), przynajmniej raz w miesiącu

4. Mailingi specjalne w różnej formie do baz należących do spółki KRN media (łącznie ponad 80 tys. subskrybentów)

Reklama w mediach zewnętrznych:
  1. Wysyłka materiałów prasowych
  2. Umieszczenie informacji na portalach lokalnych
  3. Ulotki rozdawane podczas targów branżowych w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu oraz kolportowane do skrzynek pocztowych
  4. Plakaty na słupach ogłoszeniowych w Krakowie
  5. Reklama ledowa (w Krakowie przy ul. Opolskiej oraz Montelupich)
  6. Kampania adwords